مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

تاثیر بسیار موهای سالم و پرپشت بر زیبایی اشخاص مسئله ای نیست که کسی مخالف آن باشد. درست به همین دلیل نیز از دست دادن موهای طبیعی و روند آن موجب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. بنابراین یکی از امورات زیبایی اساسی که اکثریت جامعه به آن تمایل دارند؛ مربوط به زیبایی و سلامت موها است.

امروزه نام مزوتراپی رویتا کر Revitacare زیاد شنیده می شود و شاید شما نیز در مورد آن کنجکاو شده اید.

ما در این نوشته به کاربردهای این متد در کاهش ریزش مو می پردازیم.

مزوتراپی رویتا کر Revitacare برای جلوگیری از ریزش مو

مزوتراپی رویتاکر یک روش عالی جهت جلوگیری از ریزش مو شدید است. بنابراین به تمامی کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند توصیه می شود که از این روش استفاده کنند. بهترین نتایج در این نوع درمان با انجام حداقل ۶ تا ۸ جلسه با فواصل ۱ تا ۲ هفته (بنا به تشخیص درمانگر) دیده میشود اما با این حال گاهی اوقات جهت مشاهده نتایج کامل باید چند ماه صبر کنید.

علاوه بر این حتی اگر موهای زیبا و سالمی دارید و تنها بعلت قرارگرفتن در شرایط نامساعد دچار ریزش مو شده اید، مزوتراپی پوست سر را به عنوان یک روش پیشگیرانه امتحان کنید.

مزوتراپی رویتا کر Revitacare مخصوص مو

Revitacare تقویت کننده مو

راه های فراوانی جهت مبارزه با ریزش مو و قطع آن وجود دارد؛ اما آنچه موجب تمایز این روش نسبت به سایرین است؛ فرمول ابتکاری آن به شمار می رود که همانند یک جادو روی پوست سر و موی شما عمل می کند. این ماده شامل چندین ترکیب فوق العاده و سرشار از مواد مغذی است که تا عمق ریشه موهای شما نفوذ خواهد کرد. این مواد مغذی اکثر ایرادات فولیکول مو که موجب ضعف آن می شود را نابود می کنند.

مزوتراپی رویتا کر Revitacare روشی است که جهت درمان کلیه علائم ریزش مو مربوط به پوست سر و ساقه مو در زنان و مردان استفاده می شود. در واقع اسید هیالورونیک موجود در آن به طور کلی بر بهبود کیفیت مو از ریشه تا ساقه تاثیرگذار است. مزایایی که این ماده برای مو دارد؛ شامل موارد زیر می شود:

  • هیدراتاسیون پوست سر
  • کاهش ریزش مو
  • بازسازی مو
  • محافظت در برابر عوامل اکسیدکننده و مخرب
  • تغذیه فولیکول مو
  • کاهش شوره سر
  • بازگرداندن نرمی و درخشش به موها

مزوتراپی رویتا کر Revitacare چه مزایایی دارد؟

اگر پوست کف سر خشک دارید؛ ریزش مو موجب نگرانی و عدم اعتماد به نفس شما شده است؛ موهای شما آسیب دیده است و در برخی از مناطق کم پشت و نازک دیده می شود؛ مزوتراپی رویتا کر  Revitacare برای شما مناسب خواهد بود. این ویتامین درمانی مبتنی بر تزریق به منظور آبرسانی پوست سر و کمک به رویش موهای زیبا و مقاوم طراحی شده است.

در ادامه به مزایای این روش اشاره می کنیم:

۱- احیای مجدد

فولیکول های مو به موادی همچون آرژنین، گلیسین و ارنیتین احتیاج دارند که قادر به تکثیر باشند. بنابراین مزوتراپی رویتا کر Revitacare با تزریق این مواد حیاتی به موها، موجب احیا مجدد و تازگی و شادابی آن ها می شود.

۲- تقویت و محافظت

بخش اصلی موها از کراتین تشکیل شده است. مواد مفیدی همچون سیستین و روی دو ماده مهمی هستند که کراتین از آن ساخته می شود. بنابراین جهت اینکه موهای مقاومی داشته باشید؛ بهتر است که این مواد معدنی و مهم را به موها تزریق کنید.

۳- محرک رشد

یکی از ویتامین های موجود در Revitacare گروه ویتامین های B است. از جمله خواص اصلی این دسته از ویتامین ها تحریک و تسریع رشد در فولیکول های موها محسوب می شود.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی رویتاکر کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۳
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی