مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بوتاکس یک درمان آرام بخش عضلانی است. بوتاکس برای اهداف مختلف پزشکی از جمله انقباض چشم و تعرق بیش از حد استفاده می شود. تزریق ها با متوقف کردن رسیدن سیگنال های عصبی به عضلات کار می کنند به طوری که ماهیچه ها به اندازه سابق منقبض نمی شوند.

بوتاکس زیبایی صورت برای از بین بردن چین و چروک ها، از شایع ترین کاربردهای این محصول است. هنگام استفاده برای پنجه کلاغی ها، تزریق ها، عضلات اطراف گوشه چشم را آرام می کنند، بنابراین پوست شما صاف می شود. ممکن است اثرات بوتاکس به خصوص هنگامی که می خندید قابل توجه باشد.

 

وقتی بوتاکس را انجام می دهید، چه اتفاقی می افتد

بوتاکس به طور مستقیم در اطراف پنجه کلاغی های شما با سوزن های مخصوص تزریق می شود. حتی اگر تزریق ها را خوب تحمل می کنید، درمانگر شما احتمالا یک بی حسی موضعی مانند یخ را توصیه می کند تا در ابتدا این منطقه را بی حس نماید.

هنگامی که پوست اطراف چشم شما بی حس شود، درمانگر شما روند تزریق را آغاز می کند. از آنجا که پنجه کلاغی ها یک ناحیه کوچک از صورت را پوشش می دهند، درمان تنها چند دقیقه طول می کشد.

این روش ممکن است در صورتی که شما تصمیم به انجام روش های درمانی دیگری نیز همزمان با تزریق بوتاکس گرفته باشید، بیشتر طول بکشد. گاهی اوقات درمان لیزر همراه با بوتاکس برای پنجه کلاغی ها استفاده می شود.

 

آیا موثر است؟

به طور کلی، بعد از تزریق بوتاکس، مدت سه روز طول می کشد تا نتایج قابل توجهی در اطراف چشم شما ایجاد شود. عضلات اطراف چشم شما ممکن است پس از چند روز شروع به آرام شدن کنند. نتایج معمولا سه یا چهار ماه ماندگار خواهند بود. به منظور حفظ صاف بودن پوست اطراف چشم ، شما باید هر چند ماه یکبار به درمانگر خود برای تکرار تزریق مراجعه کنید.

در یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ روی ۱۳۶۲ نفر که از بوتاکس برای پنجه کلاغی های صورت خود استفاده کردند، نتایج حداقل چهار ماه طول کشید.

آیا بوتاکس برای درمان چروک پنجه کلاغی موثر است؟

جدول زمانی ریکاوری

زمان ریکاوری برای بوتاکس در مقایسه با انواع دیگر روش های زیبایی کوتاه است. به استثنای اینکه عوارض جانبی را در مطب درمانگر خود تجربه کنید، پس از انجام تزریق، می توانید به خانه بروید.

ریکاوری در خانه نیز ساده است. شما می توانید در همان روز آرایش کنید و صورت خود را شستشو دهید. حتی می توانید به کار بازگردید. پوست اطراف چشمانتان را مالش ندهید. اینکار می تواند باعث شود که دارو از قسمت پنجه کلاغی شما دور شود.

 

عوارض جانبی بالقوه که باید مراقب بود

برای بسیاری از مردم با پنجه های کلاغ، به نظر می رسد که بوتاکس به دلیل اثر و زمان بهبود کوتاهش مناسب ترین گزینه است. هر چند هنوز هم امکان بروز عوارض جانبی وجود دارد. خطرات جدی تر، نادر هستند، اما شما هنوز هم باید با درمانگر خود از قبل در مورد این خطرات صحبت کنید. به طور کلی، جراحی درماتولوژی گزارش می دهد که عوارض جانبی خفیف تا متوسط ​​در اکثر افرادی که از بوتاکس برای پاهای کلاغ استفاده می کنند ظاهر می شود.

هنگامی که مطب را ترک می کنید، ممکن است قرمزی و تورم کمی در اطراف چشم ها مشاهده کنید. کبودی کوچک نیز ممکن است. چنین اثراتی زمانی اتفاق می افتد که درمانگر شما بوتاکس را در عضلات اطراف چشمتان تزریق می کند. شما نباید التهاب گسترده داشته باشید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی درمان خطوط پنجه کلاغی کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۵/۲۳
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی