مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

حرکت قیچی

لاغری موضعی ران

دراز بکشید و دست های خود را پشت سرتان قرار دهید و کمی آن را بلند کنید. هر دو پا را بلند کنید و صاف نگه دارید. حالا آنها را به صورت عمودی بالا و پایین ببرید. ۱۵ بار با هر دو پا تکرار کنید.

اسکوات

لاغری موضعی ران

این حرکت را فقط پس از کاهش وزن ران انجام دهید، زیرا حرکت کامل عضله سازی است. اگر بدون اینکه چربی سوزی انجام شود این حرکت را انجام دهید پاها کاملا ضخیم خواهند بود. شانه هایتان را در حالت استراحت قرار دهید و پاهای خود را باز کنید، انگشتان پا را به سمت بیرون خم کنید. بالا تنه را صاف نگه دارید و حالت نشسته به خود بگیرید. ۵ تا ۱۰ ثانیه صبر کنید و آن را ۱۰ بار تکرار کنید.

تمرینات پرشی

لاغری موضعی ران

تمرینات پرشی می تواند برای لاغری ران ها ایده آل باشد. پنج روز در هفته حداقل نیم ساعت به تمرینات پرشی برای کاهش وزن قسمت های پایین بدن کمک می کند.

دویدن

لاغری موضعی ران

دویدن ران ها را لاغر کرده و به پاها تغییر شکل می دهد. این ورزش اندازه عضلات را کم می کند و چربی اضافی را می سوزاند. دویدن در یک سطح صاف به لاغری ران ها کمک می کند.

تمرینات هوازی

لاغری موضعی ران
تمرینات هوازی می تواند به سوختن چربی  داخل ران ها  و دیگر قسمت های بدن کمک کند. ورزش هایی مانند کوهنوردی، پیاده روی، دویدن، رقص، ریتم قلب را افزایش می دهد. می توانید به مدت ۵ روز در هفته حداقل ۴۵ دقیقه تمرینات هوازی انجام دهید.
برای مطالعه مطلب کامل بر روی لاغری موضعی ران کلیک کنید.
  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی