مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

 

اقدامات و مراقبت های قبل و بعد تزریق بوتاکس

بررسی وضعیت درمان و سلامتی

درمان برای پوست نیز باید قبل ازعمل شناخته شود. باید توسط متخصص مشخص شود که کدام روش درمان اعمال شده و چقدر موثر است. به این ترتیب، مناسب ترین روش برای درمان چین و چروک ها می تواند تعیین شود. علاوه بر این، وضعیت سلامت عمومی بیماران باید خوب  باشد و نباید حتی سرماخوردگی داشته باشند.

 

آماده سازی برای درمان

پس از اتمام آزمایشات، برای روش درمان تصمیم گیری می شود. روز درمان تعیین می شود و بیماران در مورد آنچه باید انجام دهند مطلع می شوند. در روز درمان، هم بیمار و هم متخصص باید آماده حضور داشته باشند.

 

آمادگی تیم برای انجام درمان

آمادگی تیم برای انجام عملیات مهم است. تمام تجهیزات مورد نیاز برای درمان باید در دسترس باشد. مقدار دارو و کرم های بی حسی که توسط متخصص استفاده می شود باید تنظیم شود.

 

آماده سازی دستگاه های درمان

دستگاه های مورد استفاده در درمان باید آماده سازی شوند. همراه با آمپول های یک بار مصرف که در درمان استفاده می شود، داروها و سایر ابزارها باید در دسترس و در جهت کار باشد.

 

تغذیه قبل از درمان و رژیم غذایی

برای افزایش تولید کلاژن بر روی صورت قبل از درمان می تواند برنامه غذایی ویژه مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه باید یک هفته قبل آغاز شود. مواد مغذی حاوی اسید آمینه و ویتامین C باید با توصیه متخصص و با وعده های غذایی مشخص شده، مصرف شود.

 

تعیین روش درمان و سازگاری با بیمار

از روش درمان چین و چروک بر اساس ساختار پوست بیمار و شرایط  تضعیف شده و چین و چروک در قسمت مورد نظر استفاده می شود. درباره این روش، اطلاعات دقیق توسط متخصص به بیمار داده می شود. بعد از هماهنگی با بیمار، روز و ساعت برای درمان تعیین می شود.

 

توضیح مراحل درمان

درمان چین و چروک در یک جلسه انجام نمی شود. برای موفقیت درمان و اثربخشی دراز مدت چندین جلسه باید مورد استفاده قرار گیرد. این اطلاعات توسط  متخصص شما به طور کامل ارائه می شود. اطلاعاتی از قبیل مدت زمان انجام روش درمان، تعداد جلسات انجام شده قبل از درمان، مشخص شده و به بیمار اطلاع داده می شود.

 

شروع درمان

بعد از تمام این مراحل، روز درمان تعیین می شود و جلسات در روز و زمان تعیین شده آغاز می شود.

 

پس از درمان چین و چروک

پس از درمان چین و چروک دوره بهبودی وجود ندارد. بنابراین، بیماران می توانند بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردند. اثرات جانبی کوتاه مدت و عوارض به ندرت دیده می شود و در یک زمان کوتاه درمان می شود.

 

روز درمان

در روزی که درمان چین و چروک اعمال می شود، برخی از عوارض جانبی دیده می شود، اما این ها کوتاه مدت هستند و خود به خود بهبود می یابند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی تزریق بوتاکس کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی