مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

حقایق واضح درباره برچسب های پوستی

در اینجا نکات کلیدی در مورد اسکین تگ یا برچسب های های پوستی ذکر شده است. آنها معمولاً در چین های پوستی رخ می دهند. البته میتواند روی صورت و نواحی گردن نیز مشاهده شود.آنها خطرناک نیستند ، اما می توانند به دلایل زیبایی شناختی و زیبایی مشکل ایجاد کنند.

روشهای برداشتن برچسب های پوستی شامل درمان های بدون نسخه (OTC) ، برداشتن با جراحی کوچک یا کوتر و کرایوتراپی است.

اسکین تگ چیست؟

اسکین تگ جزو تومورهای خوش خیم و غیر سرطانی پوست است. آنها از هسته الیاف و مجاری ، سلولهای عصبی ، سلولهای چربی و پوشش یا اپیدرم تشکیل شده اند.آنها ممکن است در نواحی زیر ظاهر شوند:

پلک روی صورت

زیر بغل

زیر سینه ها

کشاله ران

قسمت بالای قفسه سینه

گردن

آنها غالباً مورد توجه قرار نمی گیرند، مگر اینکه در مکانی قرار داشته باشند که به زیبایی لطمه زده و یا به طور مکرر با لباس و جواهرات تماس داشته یا هنگام اصلاح مالش یا خراشیده شوند.برخی از افراد ممکن است اسکین تگ داشته باشند و هرگز متوجه آنها نشوند. در برخی موارد ، آنها بدون درد کنده می شوند. برچسب های پوستی بسیار بزرگ ممکن است تحت فشار بترکند. سطح برچسب های پوستی ممکن است از نظر ظاهری صاف یا نامنظم باشد. آنها اغلب از روی سطح پوست با پایه های گوشتی ظاهر می شوند. آنها معمولاً به رنگ پوست یا کمی قهوه ای رنگ هستند.

برچسب های پوستی از اندازه های کوچک و مسطح با حالت برجستگی شروع می شوند. برخی کوچک هستند و برخی بزرگ هستند. آنها می توانند از قطر ۲ میلی متر تا ۱ سانتی متر ، و برخی ممکن است به ۵ سانتی متر برسند.

هر آنچه که باید در مورد برچسب های پوستی یا اسکین تگ بدانید!

درمان برچسب های پوستی

از آنجا که برچسب های پوستی معمولاً بی ضرر هستند ، از بین بردن آن بیشتر به دلایل زیبایی شناختی یا زیبایی است.برچسب های بزرگ پوستی ، به ویژه در مناطقی که ممکن است در برابر چیزی مانند لباس ، جواهرات یا پوست ساییده شوند ، ممکن است به دلیل تحریک از بین بروند. برداشتن یک اسکین تگ بزرگ پوست از صورت یا زیر بازوها می تواند اصلاح کردن را آسانتر کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی برچسب های پوستی کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۷/۰۴
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی