مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

بوتاکس چیست؟

بوتاکس برای سه هدف اصلی استفاده می شود: کنترل اسپاسم ماهیچه ها ، تعریق شدید زیر بغل و بهبود زیبایی. در این مقاله ما بر روی سومین مصرف متمرکز شده ایم ، با محصولی به نام Botox Cosmetic ، که حاوی سم بوتولینوم نوع A (ماده مؤثر) ، آلبومین انسانی (پروتئین موجود در پلاسمای خون انسان) و کلرید سدیم است.
لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس برای صاف کردن موقتی “خطوط اخم” استفاده می شود ، این خطوط بین ابروهای شما هستند که می توانند شما را خسته ، ناراضی یا عصبانی جلوه دهند.
فقط برای این کاربرد و فقط در این زمینه تأیید شده توسط FDA است. با این حال ، اغلب برای موارد دیگر نیز استفاده می شود.

برای خطوط پیشانی افقی،خطوط در گوشه دهان و خطوط اطراف لب از این روش استفاده می شود.

تزریق بوتاکس و عوارض جانبی

لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس را با پرکننده های تزریقی اشتباه نکنید. پرکننده های پوستی به صورت متفاوتی عمل می کنند ، بافت ها را به هم می ریزند به طوری که خطوط و چین و چروکها کاهش یافته یا از بین می روند (Restylane ، Radiesse و Juvederm مثالهایی هستند).
پزشک شما می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام محصول (های) مشکلات ظاهری خاص شما را برطرف می کند ، اگرچه به عنوان یک قاعده کلی ، بوتاکس بیشتر در قسمت بالای صورت مورد استفاده قرار می گیرد و از پرکننده ها بیشتر در مناطق دیگر استفاده می شود.

آیا شما کاندیدای خوبی برای بوتاکس هستید؟

در ایالات متحده ، FDA لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس را برای افراد ۱۸ تا ۶۵ ساله تصویب کرده است. اما افرادی نمی توانند از آن استفاده کنند:
کسانی که به هرگونه ترکیبات موجود در لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس یا بوتاکس حساسیت دارند نباید بوتاکس کنند.
کسانی که به یک مارک دیگر سم بوتولین (مانند Myobloc ، Xeomin یا Dysport) حساسیت دارند یا در گذشته عوارض جانبی از این محصولات داشتند.
کسانی که در ناحیه تزریق عفونت پوستی یا شرایط دیگری داشته باشید.

کسانی که به ALS(بیماری لوگریگ)؛سندرم لامبرت-ایتون یا بیماری دیگری که روی اعصاب تاثیر می گذارد مبتلا باشند.

کسانی که مشکلات تنفسی مانند آسم دارند.
کسانی که در بلع مشکل دارند.
کسانی که مشکلات خونریزی دارند.
اگر برنامه ریزی برای انجام عمل جراحی دارید.
کسانی که جراحی صورت داشته اند.
کسانی که در عضلات پیشانی ضعف داشته باشند.
کسانی که پلک های فرو رفته داشته باشند.
اگر برخی از داروهای خاص ، ویتامین ها یا مکمل ها را مصرف کرده یا اخیراً مصرف کرده اید.
از بوتاکس آرایشی و بهداشتی انتظار نمی رود که روی جنین یا نوزاد شیرخوار تأثیر بگذارد. با این حال ، به دلایل اخلاقی ، مطالعات بالینی بر روی مادران هیچ کس انجام این عمل را در زمان بارداری توصیه نمی کند.
بنابراین ، سازنده (Allergan) توصیه می کند که اگر باردار هستید و یا در حال شیردهی هستید ، نباید تزریق بوتاکس انجام دهید. بهتر است ایمن باشید چرا که همیشه می توانید بوتاکس داشته باشید.

تزریق بوتاکس چگونه کار می کند؟

یک چین و چروک در پوست به طور معمول عمود بر عضله منقبض شده مستقر در زیر آن تشکیل می شود. به عنوان مثال ، ماهیچه در پیشانی یک ماهیچه عمودی است و هنگامی که منقبض می شود (مانند زمانی که ابروهای خود را بالا می برید) ، خطوط تشکیل شده (چین و چروک) افقی خواهد بود.
به همین ترتیب ، دو عضله که مسئول خطوط اخم هستند ، بین ابروها کمی به صورت افقی قرار گرفته اند ، بنابراین هنگام انقباض ، خطوط اخم به صورت عمودی ظاهر می شوند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی بوتاکس کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی