مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

تزریق فیلر برای بینی

تزریق فیلر بینی چگونه عمل می کند؟

با تزریق دقیق فیلر به بالا و پایین برآمدگی های بینی، می توان ظاهر بینی را بهبود بخشید و بینی را کاملا صاف نمود. بعلاوه با تزریق فیلر در اطراف نوک بینی، می توان به نوک بینی ظاهری باریکتر و با زاویه بهتر داد. همچنین با تزریق بوتاکس به ماهیچه پایین ‌برنده تیغه بینی، می توان نوک بینی را لیفت کرد. تزریق فیلر به بینی می تواند بینی را صاف تر و خوش فرم تر نماید، اما باعث کوچک شدن بینی نمی شود.

فواید تزریق فیلر نسبت به جراحی زیبایی بینی چیست؟

اکنون گزینه های بیشتر و بیشتری برای انجام روش های غیرجراحی در دسترس هستند. بدون جراحی بودن روش به معنی خطر کمتر، دوره نقاهت کوتاه تر، عوارض جانبی کمتر و در عین حال همراه بودن با نتایج بسیار مشابه است. عمل بدون جراحی بینی با استفاده از فیلرها به معنای این است که می توان فقط در پنج دقیقه و بدون درد بهبود زیادی در ظاهر بینی ایجاد نمود. عمل جراحی زیبایی بینی یک ماه یا بیشتر طول می کشد و نتایج همیشه عالی نیستند.

اگر نتایج بدست آمده از تزریق فیلر به بینی رضایت بخش نباشد، چه می توان کرد؟

تزریق فیلر به بینی روشی دائمی نیست، بنابراین اگر نتایج را دوست ندارید می توانید چند ماه صبر کنید یا معکوس آن را انجام دهید. با تزریق آنزیم حل کننده فیلر می توان نتایج بدست آمده را معکوس کرد.

عمل جراحی بینی دائمی است، و بسیاری از افرادی که رینوپلاستی جراحی را انجام داده اند با استفاده از فیلر نتایج بدست آمده از عمل بینی را اصلاح می کنند. از این رو می تواند برای بسیاری از افراد گزینه ی بهتری نسبت به عمل جراحی باشد.

 

چه عاملی موجب افزایش محبوبیت فیلر بینی شده است؟

بینی مهم ترین قسمت صورت است و در زیبایی صورت نقش تاثیرگذاری دارد. رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی با دوره نقاهت زیاد و مشکلات خاص خود همراه است. بسیاری از افرادی که به بهبود ظاهر خود علاقمند هستند، اما تمایلی به انجام روش جراحی ندارند، می توانند با استفاده از تزریق فیلر به بینی به نتایج مورد نظر خود برسند.

تزریق فیلر به بینی به چه شکل انجام می شود؟

در طی این روش بیمار دراز می کشد و سطح مورد نظر کاملا تمیز می شود. سپس فیلر اسید هیالورونیک با استفاده از سوزن نازکی به مناطق مورد نظر تزریق می شود. برای تزریق از فیلرهای متفاوتی مثلا ژوودرم استفاده می شود. پس از اینکه تزریق انجام شد، ممکن است بینی قالب گیری شود. پس از تزریق فیلر بینی باید دستورالعمل های مربوطه را رعایت نمایید، به طور مثال برای مدت کوتاهی نباید از عینک استفاده کنید. عمل غیر جراحی بینی با تزریق فیلر فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد و نتایج تزریق فیلر آنی هستند.

آیا تزریق فیلر به بینی درد دارد؟

بعضی از فیلرهایی که مورد استفاده قرار می گیرند حاوی بی حسی هستند. همچنین ممکن است به صورت جداگانه از بی حسی های موضعی استفاده شود. تزریق فیلر به بینی روشی سریع و بدون درد است.

نتایج بدست آمده از تزریق فیلر به بینی چه مدت به طول می انجامد؟

نتایج تزریق فیلر به بینی می تواند بین ۱۲ تا ۱۸ ماه ادامه داشته باشد و با تکرار درمان، می توان به نتایج طولانی مدت تری دست یافت.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی فیلر بینی کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی