مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

تزریق بوتاکس به طور مستقیم در زیر پوست شما اعمال می شود. بوتاکس به عنوان یک روش ضد پیری، با ایجاد آرامش برای عضلات در صورت شما عمل می کند. این ماهیچه ها هنگامی که شما لبخند زده، صحبت و یا گریه می کنید، منقبض می شوند، که در طول زمان می تواند به چین و چروک و دیگر تغییرات پوست منجر شود. بوتاکس این اثرات را کاهش می دهد و پوست شما را صاف می کند.

 

چه انتظاری می رود؟

تمام تزریقات بوتاکس باید در کلینیک زیبایی توسط یک متخصص انجام شود. این کار ممکن است توسط یک متخصص پوست، جراح پلاستیک، یا یک پزشک که آموزش مخصوص تزریق بوتاکس را دیده، انجام شود.

پزشک شما ممکن است ابتدا بی حسی را به محل تزریق اعمال کند. اینکار به کاهش درد و یا ناراحتی کمک می کند. سپس مقدار کمی از بوتاکس را تزریق می کنند.

شاید یکی از بزرگترین مزایای بوتاکس عدم نیاز به زمان برای ریکاوری بعد از تزریق باشد. از آنجا که این تزریق عمل جراحی نیست، می توانید بلافاصله به فعالیت های طبیعی خود بازگردید.

 

چه هنگام نتایج را خواهید دید؟

طبق نظریه آکادمی پزشکی چشم پزشکی آمریکا (AAO)، شما در عرض یک هفته متوجه اثرات تزریق بوتاکس خواهید شد. عضلات صورت شما ممکن است بعد از سه روز شروع به ریلکس شدن کنند.

با این حال، این اثرات دائمی نیستند. طبق گفته کالج پوست و استخوان آمریکا، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج درمان بوتاکس بین ۴ تا ۶ ماه به طول انجامد. پس از این زمان، اگر می خواهید نتایج تزریق قبلی را حفظ کنید، باید مجددا برای تزریق بیشتر به مطب متخصص خود مراجعه کنید.

 

آیا تزریق بوتاکس برای ناحیه زیر چشم موثر است؟

درمان چین و چروک دور چشم با بوتاکس

به طور کلی، بوتاکس یک درمان مؤثر برای انواع مختلف چین و چروک است. برخی از افراد به دنبال درمان موقت هستند، بوتاکس برای رفع:

  • خطوط پنجه کلاغی ها
  • خطوط پیشانی
  • خطوط اخم (بین ابرو) موثر است.                                                                                                                                     برای مطالعه مطلب کامل بر روی بوتاکس دور چشم کلیک کنید.
  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی