مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰


هزینه و طول درمان جراحی پلک یا بلفاروپلاستی


چه افرادی کاندید خوبی برای جراحی پلک هستند؟

افرادی با انتظارات واقع گرایانه که در وضعیت سلامتی مناسبی قرار دارند برای انجام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی مناسب هستند.

 

فرد چگونه برای جراحی پلک آماده می شود؟

قبل از جراحی پلک بیمار باید تحت یک معاینه دقیق قرار گرفته و در مورد بلفاروپلاستی و خطرات و مزایای احتمالی مرتبط با این روش مطلع می شود. بیمار باید دقت دستورالعمل های قبل از عمل توصیه شده توسط متخصص را انجام دهد و نسخه خود را خریداری نماید، همچنین قبل از روز جراحی دستورالعمل های بعد از عمل را کاملا بررسی کند. این کار به بیمار اجازه می دهد تا قبل از بازگشت از جراحی به منزل، داروهایی برای تسکین درد یا موارد لازم مانند بسته های ژل، اشک مصنوعی و گاز را در خانه داشته باشد.

 

مدت زمان ریکاوری جراحی پلک چقدر است؟

بیماران معمولا بعد از بلفاروپلاستی زمان بهبود اندکی نیاز دارند. اگرچه کبودی و تورم معمولا در روز بعد از جراحی بدتر می شود، اما این کبودی و تورم به سرعت شروع به ناپدید شدن می کند. در طی ۴۸ ساعت اول پس از عمل، استفاده از کمپرس های خنک می تواند تا حد زیادی خونریزی و تورم را در اطراف چشم و کل صورت کاهش دهد. فعالیت های سبک مانند راه رفتن نیز به بهبود زخم کمک می کند. باندهای نازک معمولا در محل برش قرار می گیرند و در عرض چند روز برداشته می شوند، در حالی که بخیه ها می توانند در حدود یک هفته باقی بمانند. گاهی اوقات از بخیه های خود جذب شونده استفاده می شود که نیازی به حذف ندارند.

بعد از ۷ تا ۱۰ روز پس از بلفاروپلاستی، بیشتر افراد قادر هستند که به فعالیت های طبیعی خود باز گردند. دو هفته پس از جراحی پلک، اغلب کبودی و تورم برطرف خواهد شد.

 

هزینه جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چقدر است؟ آیا بیمه هزینه بلفاروپلاستی را پوشش می دهد؟

هزینه عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی به نوع و پیچیدگی روش انجام شده بستگی دارد.

اکثر بیمه ها تنها هزینه های جراحی پلک های بالا را اگر مانع دید بیمار شده باشد، پوشش می دهند. در صورت وجود این مشکل باید تست های زاویه دید انجام شده و مستند سازی شود. بعضی از شرکت های بیمه برای تایید اینکه بلفاروپلاستی برای اصلاح زاویه دید بوده است به نتیجه آزمایش های میزان دید و عکس نیاز دارند.

در بیشتر مواقع بلفاروپلاستی به عنوان جراحی زیبایی انجام می شود و از این جهت بیمه هزینه های این عمل را تقبل نمی کند.

در صورتی که جراحی پلک تحت بیهوشی عمومی انجام شود، هزینه آن بیشتر از زمانی است که از بی حسی موضعی استفاده می گردد، چرا که هزینه اتاق عمل و متخصص بیهوشی نیز به هزینه های عمل اضافه می گردد. معمولا جراحی با تکنیک برش داخلی پلک پایین تحت بی حسی موضعی انجام شده و هزینه کمتری دارد.

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه بلفاروپلاستی میزان وسعت جراحی است و مسلما بیماری که نیاز به بلفاروپلاستی هر چهار پلک بالا و پایین دارد، هزینه بیشتری پرداخت می کند.

همچنین ممکن است سایر روش های زیبایی مانند لیفت صورت همزمان با بلفاروپلاستی انجام شود که در این صورت بیمار باید هزینه ی روش های اضافه شده را نیز بپردازد.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی هزینه و طول درمان بلفاروپلاستی کلیک کنید.

 

  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی