مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

  • ۰
  • ۰

لیپوساکشن چیست، انواع روش های تخلیه چربی


چرا لیپوساکشن انجام می شود؟

لیپوساکشن معمولا برای خارج کردن چربی های اضافی در برخی از قسمت های بدن که به علت ویژگی های ژنتیکی، تغذیه نامتعادل، بارداری تجمع یافته انجام می شود. همچنین می تواند در درمان اختلالات خاص مانند لیپودم (سندرم چربی دردناک) و ژنیکوماستی (رشد غیرطبیعی سینه در مردان) مورد استفاده قرار گیرد.

 

حذف چربی با لیپوساکشن و کاهش وزن

لیپوساکشن میزان سلول های چربی را در قسمت های خاص کاهش می دهد. مقدار چربی جدا شده به ظاهر قسمت و حجم چربی بستگی دارد. تغییرات کانتور معمولا تا زمانی که وزن شما ثابت باقی می ماند دائمی است. با این حال، لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست.

اکثر مردم با وجود نگرانی، لیپوساکشن انجام می دهند، اما برای وزن بیش از حد که می تواند با چاقی یا ورزش -رژیم داده شود، انجام نمی شود. همچنین  بی نظمی در سطح پوست مانند سلولیت یا چروک پوست را از بین نمی برد. ترک ها را حذف نمی کند. این یک عمل جراحی کشش پوست نیست. فقط با گرفتن چربی آن قسمت به بدن فرم می دهد.

 

لیپوساکشن برای چه افرادی انجام می شود؟

لیپوساکشن برای افرادی که به وزن هدف (۳۰٪ از وزن ایده آل) نزدیک هستند، افرادی که دارای پوست الاستیک هستند و افرادی که سیگار نمی کشند اعمال می شود. در اکثر بیماران کیسه های چربی در زیر پوست وجود دارد و اینها شامل چربی های احشایی نمی شود. (چربی احشایی نوعی چربی خطرناک بدن است که در حفره شکم شکل می گیرد و می تواند ارگان های مهم را احاطه کند.)

در این فرایند، ساختار پوست نیز مهم است زیرا در افرادی که پوست شل یا افتاده یا سلولیت دارند ، این روند می تواند مشکلات پوستی مانند چین و چروک ایجاد کند. از طرف دیگر افرادی که تن پوست خوب و الاستیک دارند، پوست بعد از عمل ممکن است صاف دیده شود. به همین دلیل، لیپوساکشن در افرادی که پوست سفت و وزن نرمال دارند، موفق تر است. نتایج طولانی مدت است و می تواند به حفظ وزن سالم کمک کند.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیپوساکشن کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۴/۱۲
  • مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی